duminică, 14 iunie 2015

Tu cum îți alegi detergentul de rufe?


Tu cum îți alegi detergentul de rufe?
În urma recomandărilor prietenilor? În funcție de preț? Ca urmare a unei reclame pe care ai văzut-o la TV? După denumire?




Adevărul e că atunci când ai mai multe opțiuni e și mai greu de ales. Eu de exemplu cumpăr detergentul de rufe din supermarket și slavă Domnului, am de unde alege, un culoar plin doar cu detergenți, de diferite tipuri (pudră, gel, tablete, capsule), de diferite prețuri și cantități încât am ajuns chiar să scot telefonul să calculez prețul împărțit la spălări să vad cam cât mă costă o spălare, aaaaaaaa păi ăsta îmi ajunge pe 5 luni, ce-mi trebuie mie detergent pe 5 luni, ia să văd o cantitate mai mică....

Cam așa cumpăram eu detergentul înainte și le-am cam încercat pe toate. Când dispuneam de bani îl puneam în coș pe cel mai scump, cantitate mare, calitate extra și jumătate de an nu mai duceam grija detergentului. Mai adăugam un balsam și un înălbitor și gata cu detergenții de rufe. Dar au fost și vremuri când calculam spălările și luam câte un detergent, automat să fie, să nu stric mașina de spălat, în rest nu mă mai interesa, chiar dacă mai băgam încă o dată rufele la spălat când nu ieșeau toate petele.

Ei, vremurile au trecut și acum nu mai caut eu detergentul potrivit pentru mine și familia mea și asta pentru că m-a găsit el pe mine.
Ca membră a comunității BUZZStore din care fac parte și care trimite spre testare tot felul de produse, am avut șansa să testez noul detergent Persil Power-Mix Caps, o combinație între detergentul pudră și cel lichid, ambele unite într-o capsulă bicamerală potrivită pentru o spălare.


Îl găsești și online, pe eMAG:

Până să testez noua inovație am folosit o perioadă destul de lungă detergent pudră (la fel ca majoritatea) de la diferite firme și unul din inconveniente era că uneori nu se dizolva suficient de bine și mai rămâneau mici urme pe hainele închise la culoare. În plus, la un anumit interval de timp trebuia să curăț sertarul unde se pune detergentul deoarece mai rămânea și acolo detergent.

(Dacă folosești detergent pudră, de curiozitate, scoate sertarul unde se pune detergentul și uită-te ce rămâne în urmă. Nu te așteptai la asta, nu-i așa?)

La detergentul lichid m-am lovit de o altă problemă: nu mai lasă urme pe haine ca cel pudră însă nu scoate toate petele așa cum mi-aș fi dorit. 
Combinate, cele două tipuri de detergent fac treabă bună, mai ales că în noua formă de dozare, capsula se introduce în cuva mașinii de spălat înaintea rufelor. Zic capsulă, pentru că e nevoie doar de o capsulă pentru a spăla o mașină de rufe, așa că gata cu împrăștiatul detergentului pe covor când nu ai desfăcut suficient de larg pachetul cu detergent sau cu gelul prelins pe recipient după ce ai pus capacul cu care ai măsurat cantitatea necesară.


Încă un secret pe care vreau să vi-l împărtășesc după folosirea capsulelor predozate Persil Power-Mix e că nu am mai folosit balsam de rufe la fiecare spălare. Ideea e că detergentul lichid are parfum și astfel rufele ies curate dar și parfumate. Până la urmă, nu am nevoie de parfum 3 săptămâni cum am văzut la o reclamă, doar nu port o bluză/tricou/orice altceva - timp de 3 săptămâni. Eu am nevoie să miroasă a curat, că de parfumat mă parfumez cu ce vreau eu și în mod sigur nu cu levănțică, ocean breeze sau flori de soc.

Una peste alta, concluziile mele privind acest detergent sunt:



- Îmi place combinația ingenioasă dintre detergentul pudră și cel lichid unite într-o capsulă bicamerală ușor de folosit. Doar o arunci în cuva mașinii de spălat înainte de a introduce rufele și gata!
Îmi place ideea de capsulă pre-dozată pentru că nu riști să faci risipă de detergent pentru a fi sigură că ies toate petele sau să pui prea puțin și petele să nu dispară în întregime.
Îmi place faptul ca este eficient chiar și la temperaturi scăzute (40 grade Celsius) iar astfel îl pot folosi și pentru rufele colorate care trebuie spălate la temperaturi scăzute dar și pentru cele albe care suportă o temperatură mai mare a apei.

Îmi place faptul că învelișul capsulei se dizolvă în întregime în timpul spălării și nu rămân pete pe rufele spălate.
Îmi place faptul că folosirea balsamului devine opțională deoarece după spălarea cu Persil Power-Mix Caps rufele au un parfum discret și își păstrează culoarea și strălucirea.
Îmi place faptul că datorita Persil Power-Mix Caps este ușor să obții curățenia perfectă combinând puterea pudrei cu a detergentului gel.



Deci, tu cum îți alegi detergentul de rufe? Eu zic să testezi și Persil Power-Mix Caps, poate va fi detergentul potrivit și familiei tale!






Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...