joi, 27 noiembrie 2014

Statia Philips Perfect Care Pure - Pur si simplu PERFECTA




În urmă cu câteva săptămâni am primit spre testare o stație de călcat Philips Perfect Care Pure în calitate de BUZZer (parte a comunității BUZZStore). Rolul meu a fost de a testa acest produs (alături de alte 99 de persoane) și de a împărtăși cu cei din jur părerea despre el, indiferent că e una bună sau una rea.
Sinceră să fiu, până în acel moment nu am mai văzut cum arată o stație de călcat, iar singurul lucru pe care îl știam despre stațiile de călcat era că de obicei sunt folosite în spălătoriile profesionale (unde se calcă rufele după ce sunt spălate) și în croitorii, sunt destul de mari și că sunt formate dintr-un fier de călcat și un generator de aburi. 






În coletul primit am găsit stația de călcat Philips Perfect Care Pure (evident), 2 cartușe anti-calcar Pure Steam, broșuri cu informații despre produs și pe monstrulețul Philip (așa l-am botezat noi).

Sinceră să fiu, până să fac cunoștință cu stația de călcat Philips Perfect Care Pure, călcatul rufelor era o activitate mai mult impusă decât făcută cu plăcere. Obișnuiam să dau deoparte hainele care trebuiau călcate și ajungeam la ele doar la sfârșit de săptămână când îmi alocam câteva ore pentru călcat. Atunci când ai un copil așa mic ca al meu în familie (aproape 2 ani), și un serviciu care îți cam impune să ai ținute office impecabile, se cam adună ceva rufe de călcat, mai ales că m-am obișnuit să calc aproape toate hăinuțele celui mic încă de când l-am adus acasă de la maternitate.


După ce am testat stația de călcat cu aburi Philips Perfect Care Pure pot spune că sunt extrem de mulțumită. Timpul dedicat călcării hainelor s-a redus la jumătate iar rezultatele obținute mă fac să mă simt mândră atunci când cineva îmi admiră hainele călcate impecabil. 
Stația de călcat de la Philips e combinația perfectă între temperatură și aburi. Eu aș numi-o jucăria mea inteligentă căci acum călcatul rufelor nu mai este o corvoadă ci o joacă. Stația de călcat Philips Perfect Care Pure calcă hainele fără a fi nevoie să reglez temperatura datorită tehnologiei revoluționare Optimal Temp. 




Dispune și de un procesor de Control Inteligent Avansat care setează combinația perfectă între abur și temperatură astfel încât nu trebuie să reglez temperatura de fiecare dată când schimb tipul de țesătură pe care o calc. Gata cu verificarea temperaturii de călcare înscrisă pe etichetele articolelor de îmbrăcăminte. 



Cred că știi și tu că una din problemele cu fiarele de călcat obișnuite e reglarea temperaturii în funcție de material. De multe ori nici nu găsim pe acea rotiță menționat tipul de material ci niște cifre sau puncte. Astfel trebuie să intuim noi care ar fi temperatura corectă și sfârșim prin a călca 20 de minute la o cămașă cu o temperatură prea mică de frică să nu o ardem sau și mai rău ne trezim cu o gaură în perdeaua pe care dorim să o călcăm.

Cu stația Philips Perfect Care Pure această problemă dispare căci este 100% sigură pe toate articolele care pot fi călcate și acționează delicat pe materialele mai sensibile precum cașmirul, mătasea, lâna sau poliesterul. În același timp poate oferi un jet de abur suplimentar de până la 240 g, fiind astfel ideală pentru îndepărtarea rapidă și perfectă a cutelor pe verticală sau a cutelor mai încăpățânate.

Acum nu mai contează că treci de la bumbac la mătase sau blug. Fierul tău va călca în perfectă siguranță orice tip de material.
Talpa este una de tipul T-ionic Glide și este cea mai performantă de la Philips. Oferă un nou standard de alunecare și rezistență la zgârieturi pentru fiarele de călcat Optimal Temp. Forma și orificiile de ventilare atent proiectate asigură o distribuție uniformă a aburului pentru eliminarea cu ușurință a cutelor.




Alte atuuri al acestei stații de călcat sunt funcția ECO și faptul că se oprește automat dacă nu e utilizată timp de 5 minute, pentru a economisi energie dar și pentru a garanta siguranța. Astfel nu trebuie să o scoți din priză atunci când ești întreruptă de un telefon care se termină cu o conversație prelungită sau când unul din copii a făcut vreo boacănă prin casă și trebuie să intervii.


Odată cu stația de călcat am primit și 2 cartușe anticalcar Pure Steam. Acestea asigură o filtrare a calcarului de până la 99% chiar și în condiții de apă dură. Cu o utilizare constantă a acestor cartușe, aparatul are o garanție de 5 ani împotriva problemelor legate de calcar. Cartușul se schimbă odată la 3 luni însă dacă dorești poți folosi apă demineralizată și să păstrezi în continuare cartușul vechi. Fierul meu vechi chiar avea o problemă cu calcarul. După aproape 10 ani de când îl folosesc a început să lase urme albe pe unele țesături atunci când foloseam funcția de aburi și pentru a evita acest lucru, călcam cu el așa, fără aburi. Bineînțeles că rezultatele nu erau aceleași iar munca depusă de mine era și mai mare. 

Un alt avantaj al stației de călcat este rezervorul de apă de 1,5 l pentru sesiuni de călcat îndelungate care îmi permite să calc până la 2 ore și jumătate fără a alimenta cu apă. Chiar dacă pun această cantitate de apă, aparatul nu se îngreunează căci apa rămâne în baza stabilă a stației și va fi transformată în abur după ce trece prin furtunul care face legătura între cele două părți ale stației. Astfel ajungi să calci cu un aparat cu greutatea unui fier de călcat obișnuit dar te vei bucura de rezultatele unei stații de călcat cu aburi.


În mod sigur te-ai întrebat cum reușesc cei de la spălătoriile profesionale să-ți dea hainele călcate impecabil. Ei bine, se folosesc de stațiile de călcat cu aburi doar că a lor sunt mult mai mari și mai greoaie însă Philips a creat acest model pentru a veni în ajutorul gospodinelor, pentru utilizare casnică.
Cei de la spălătorii știu că timpul este prețios și din acest motiv folosesc stații de călcat. 
Sunt sigură că și timpul tău e prețios așa că nu mai sta pe gânduri. Profită de tehnologie și fă-ți viața mai ușoară. Poți astfel câștiga timp pe care să-l petreci alături de cei dragi.

Eu am testat această stație în calitate de BUZZer (parte a comunității BUZZStore) și pentru că am fost extrem de mulțumită de rezultat, am simțit nevoia să împărtășesc cu voi această experiență. 

Dacă dorești și tu să intri în comunitatea BUZZStore, să primești acasă spre testare tot felul de produse de calitate și apoi să împărtășești și altora impresiile tale, o poți face accesând BUZZStore.ro


Persoanele care se potrivesc profilului de testare pentru un anumit produs vor fi selectate, vor proba produsul și își vor exprima părerea sinceră despre produs. 



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...