joi, 13 martie 2014

Salata Caprese in cosulete de parmezan


De mult imi doream sa incerc cosuletele din parmezan, in primul rand pentru ca imi place gustul parmezanului in orice mancare, de la cartofi prajiti, la risotto, paste sau sosuri si in al doilea rand eram curioasa daca imi ies asa cum vazusem eu mai demult la o mare gospodina...si mi-au iesit, din prima chiar, asa ca le-am umplut frumos cu o salata caprese si au fost atractia serii. 
Deci daca doriti sa primit laude de la sot/prieteni/copii, aveti nevoie de:

50 g parmezan ras (pentru 3 cosulete)
10 g pesmet
2 rosii
100 g mini-mozzarella
1 lingura ulei de masline
busuioc uscat sau proaspat (daca aveti, al meu de-abia rasare din jardiniera)
un praf de sare

Pentru cosulete amestecati parmezanul ras cu pesmetul, puneti o tigaie antiaderenta pe foc si in centrul ei 2 linguri de parmezan. Intindeti parmezanul uniform cu o spatul si lasati 1-2 minute pana incep sa se rumeneasca marginile.





Tot cu o spatula dezlipiti discul format si il transferati pe un pahar asezat cu gura in jos. Apasati marginile astfel incat sa se formeze cateva pliuri (puteti folosi un prosop curat sau un servet de hartie impaturit in 4 pentru aceasta operatiune, intrucat s-ar putea sa va frigeti daca aveti pielea sensibila). Operatiunea trebuie facuta cu rapiditate deoarece daca se raceste, discul din parmezan nu mai poate fi modelat. Se scot cu grija de pe pahar si se lasa la rece pana in momentul cand se prepara salata si se servesc impreuna.





Pentru Salata Caprese se taie rosiile in felii subtiri, se asezoneaza cu un praf de sare si busuioc uscat apoi se stropesc cu ulei de masline. 
Bucatelele de mozzarella se taie si ele in felii apoi se aseaza in cosuletele din parmezan feliile de rosii cu bucatele de mozzarella intercalate printre ele.




Puteti folosi cosuletele si pentru a le umple cu pilaf sau cu gnocchi, merg de minune.

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...