duminică, 23 februarie 2014

Inimioare de ciocolata cu crema de cocos




Pentru ca se apropie o alta sarbatoare a iubirii (Dragobetele) va sfatuiesc sa va impresionati iubitii cu o inimioara de ciocolata cu crema delicioasa de cocos. 
De inspirat, m-am inspirat de la Violeta, am mai modificat putin pe ici, pe colo, insa ideea e aceeasi: un desert minunat!

Aveti nevoie de: 
2 ciocolate amarui (eu am folosit Primola, preferata mea)
100 gr unt
50 gr lapte praf
50 gr zahar pudra
100 gr cocos
4 linguri iaurt grecesc
1 lingurita esenta de trandafiri (puteti folosi orice aroma va place)
4 linguri dulceata de visine

Pentru inceput se pune ciocolata la topit intr-o craticioara si se pregatesc formele. Eu am folosit 2 inimioare din silicon pe care le-am tapetat cu folie alimentara pentru a fi sigura ca nu ramane ciocolata lipita de ele dar si pentru a crea cute pe inimioare.


Dupa ce s-a topit ciocolata, cu ajutorul unei pensule de bucatarie intindem 3/4 din ciocolata in forma, inclusiv pe laterale. Dam la frigider sa se intareasca pana pregatim crema de cocos.


Pentru crema batem spuma untul cu zaharul pudra, adaugam laptele praf, nuca de cocos si esenta si omogenizam.



In functie de cat e de consistenta crema, adaugati iaurtul. Eu am pus 4 linguri, cred ca sunt suficiente, nici prea moale nu e bine sa fie.



Dupa ce s-a intarit ciocolata se umplu pe jumatate formele cu crema, se pun cate doua linguri de dulceata in mijloc, se pune restul de crema si se niveleaza. Deasupra intindem restul de ciocolata topita si dam din nou la rece.





Usor, usor desfacem folia alimentara si asezam inimioarele pe o farfurie.



Iubiti-va mult!
Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...