vineri, 7 noiembrie 2014

Tu în ce-ți bagi picioarele la iarnă?



Anul trecut când a venit frigul i-am cumpărat băiețelului meu o pereche de ghete dintr-un magazin din oraș și am dat undeva în jur de 60-70 lei pe o pereche de ghetuțe cât jumătate de palmă. Acu că i-a mai crescut piciorul cu un centimetru și câțiva milimetri, mă gândeam că sigur trec de 80 lei, că la noi așa se pun prețurile, la milimetru Și oricum la anul nu-i mai sunt buni, așa cum s-a întâmplat și cu cei cumpărați anul trecut. Sunt a naibii de scumpe lucrușoarele astea pentru copii, nu doar încălțările, dar și hainele; pe o mână de material dai o căruță de bani. Dacă-i mai are și pe Spiderman sau Violetta imprimați, dai căruța cu tot cu marfă. Și ei oricum cresc atât de repede încât nu au timp nici măcar să se murdărească hainele, d-apoi să le rămână mici.

Ideea e că mi-am zis să verific un pic și prețurile magazinelor online căci de multe ori am avut surpriza să găsesc produse și la jumătate de preț față de magazinele din oraș. În plus, în magazinele online sunt mereu promoții. Dacă stai să urmărești, sigur găsești ceva la vreo reducere care ar sta bine la tine în dulap (la mine tot ce-i la reducere ar sta bine în dulap, cât de curând trebuie să-mi schimb și casa să am mai mult spațiu).

Din click în click am ajuns pe site-ul www.kalapod.ro




N-aș scrie despre ei dacă nu m-ar fi lăsat în starea aia de WOW.

Modele: unul și unul. De la cizme, ghete, botine, pantofi, balerini, teniși, mocasini, papuci, sandale sau pantofi sport pentru femei, bărbați și copii, dar și curele, portofele, șosete, ceasuri sau genți.

Preț: 29.90 lei cizme îmblănite, piele ecologică, impermeabilă. Astea-s prețuri? Astea-s chilipiruri!



Nu mai zic că la copii au și ghete la 19 lei și cizme de la 24,90 lei iar mărimile încep de la 24 ceea ce înseamnă peste 2 ani. În plus în această perioadă au reduceri până la 53% (intri în categoria PROMOȚII și le găsești grupate acolo).




Nu știu tu ce planuri ai și de unde-ți cumperi încălțămintea dar eu am de gând să pășesc cu încredere prin iarnă cu Kalapod. 

Așteaptă doar să vină zăpada și o să mă vezi încălțată cu una din blănoasele astea:





Nici botinele nu-s de lăsat deoparte, că doar n-o să ningă toată iarna și eu n-o să stau doar prin zăpada. Mă mai prind eu la vreo petrecere sau o ieșire la mall pe undeva și pentru ocaziile astea, botinele sunt perfecte.




Dacă vrei să vezi ce au pentru bărbați, trebuie să intri pe site să cauți. Eu nu-i cumpăr soțului încălțăminte să nu interpreteze greșit gestul și să creadă că îi dau papucii. Și oricum nu prea mai are loc în dulap de încălțările mele. Ce să-i faci? Am și eu defectele mele.




Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...