miercuri, 6 august 2014

E timpul pentru noi prieteni


A remarcat-o chiar din prima zi. Cu mersul ei lin a pasit in camera imensa plina de birouri, a dat un "Buna dimineata" abia auzit si s-a asezat cuminte la locul sau, ultimul birou de la geam. 
Ochii sai, ascunsi dupa o pereche de ochelari cu rame negre nu au schitat nici o curiozitate legata de noii colegi.
Si-a deschis laptopul, a mangaiat usor frunzele unei begonii de un rosu intens si chiar a parut ca ii sopteste ceva florii.
Biroul era exagerat de aranjat, parea ca fiecare obiect isi are locul bine stabilit si nu exista nici macar o agenda, un pix sau o coala de hartie care sa nu fie la locul sau.

Privea doar in ecranul monitorului iar din cand in cand pe geam. Degetele ii curgeau frenetic pe tastatura fara ca macar sa se uite la taste. A inceput sa sune clientii programati pentru ziua respectiva si lasa din cand in cand sa se vada o dantura impecabila incununata de un zambet superb.
Oare nu o intereseaza cu cine lucreaza? se intreba Mihai, gandindu-se la petrecerea stabilita pentru sfarsitul saptamanii la care erau invitati toti angajatii.
Sigur nu o sa vina, isi spuse el si se apuca de treaba.
Din cand in cand isi mai arunca ochii spre ea. Era diferita parca de celelalte colege, si tocmai faptul ca nu l-a remarcat il intriga. Toate celelalte fete faceau tot posibilul sa-i intre in gratii, iar ea nimic...si doar era considerat cel mai chipes din intreg departamentul.. nu intelegea cum e posibil asa ceva...
Parea mai degraba indragostita de ceasul de mana caci din cand in cand il privea, zambea scurt si isi relua munca.

Ceas Guess TREND W16574L1

Toata saptamana a decurs aproape la fel. 
Acelasi stil retras, acelasi zambet superb si aceiasi ochi ascunsi in spatele ramelor negre.
Ajunsese si el sa se uite la ceas imediat ce o vedea pe ea facand acest lucru, in ideea ca poate descopera un tipar, poate intelege cum e posibil ca cineva care nu pare sa se grabeasca nicaieri la sfarsitul programului si da impresia ca isi desfasoara activitatea cu mare drag, sa-si priveasca ceasul de mana de atat de multe ori si sa zambeasca de fiecare data. 

Ceas Tissot T039.417.16.037.02 Tissot V8 Silver Dial

In cele din urma isi lua inima in dinti si vineri dimineata cumpara doua cafele de la automatul din hol. Se apropie de biroul ei si ii intinse cafeaua:
- Am observat ca astazi ai avut mainile ocupate si nu ti-ai luat cafeaua. Mi-am permis sa...
Cuvintele i-au inghetat pe buze cand a vazut-o din nou uitandu-se la ceas, zambind, apoi adulmecand firul suav de cafea in timp ce privea cu pofta in cana de parca nu ar mai fi vazut cafea in viata ei.
- Multumesc, ii raspunse ea. E atat de placut sa vezi ce mirosi, ce auzi, ce simti. Eu am trait multi ani in intuneric din cauza unui accident iar acum ca mi-am recapatat partial vederea, vreau sa vad fiecare clipa, sa vad copiii cum se joaca si rad, sa vad aburul cafelei care imi incanta narile, sa vad frumusetea florilor, a norilor si a pasarilor...
- Dar oamenii? Frumusetea lor nu te intereseaza? intreba Mihai cu speranta in glas. Nu am putut sa nu remarc singuratatea ta...
- Oamenii pe care ii cunosc m-au cam dezamagit in ultima vreme! Prieteni buni m-au dat uitarii atunci cand nu le-am mai putut fi de folos. Ce rost mai are sa-mi fac prieteni noi?
- Eu zic sa-ti reconsideri pozitia bratelor incrucisate impotriva socializarii si sa participi la petrecerea organizata maine pentru toti angajatii. O sa vezi ca poti avea noi prieteni care sa te aprecieze. Si poti nota: ora 19, ora care mi-a schimbat viata. O sa vezi ca timpul trece mai frumos cand esti in compania celor dragi!



Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...