vineri, 15 august 2014

Cum poti cumpara timp liber


Dupa 1 an de stat acasa in concediu de crestere copil, am inceput serviciul. La inceput am fost entuziasmata caci dupa un an de schimbat scutece si stat non-stop cu cel mic, facut mancare si curatenie, m-am gandit ca o schimbare de peisaj mi-ar prinde bine. Insa a trebuit sa chem bunicile sa stea cu bebe cat noi eram la serviciu, fiind prea mic pentru camin iar la cresa nu am vrut sa-l dau din cauza virusilor care circula in special iarna iar in colectivitate e dezastru, mai ales la varsta asta.
Daca esti gospodina, stii cum e sa-ti calce pragul o persoana straina: totul trebuie sa fie curat, lucrurile aranjate fiecare la locul sau, jucariile copilului in cutia lor, nu praf, nu scame, nu vase in chiuveta.
Dar daca mai esti si nora si stii ca iti vine soacra in casa si ramane 8 ore in cuibusorul tau, timp in care poate sa se uite unde vrea ea, fara sa fie deranjata de cineva, iti poate cauta sub pat, in sertarul cu chiloti, in dulapul din balcon unde ai toate lucrurile care nu au un loc stablit in casa si sunt ingramadite unul peste altul, in debara sau in frigider, totul trebuie nu doar sa fie curat ci impecabil.
Cum sa faci ca totul sa fie impecabil cand cel mic vrea doar in brate, alergi de colo-colo toata ziua sa strangi dupa el, mai faci ceva de mancare, scoti copilul la plimbare si cand vine sotul de la serviciu te mai si intreaba ce ai facut toata ziua. Nu iti vine sa ii arunci cu o jucarie in cap?
Fiind pusa intr-o asemenea situatie, iti spun din experienta ca cel mai bine e sa apelezi la o firma de curatenie profesionala. Astia au solutii speciale de curatat, lavete care nu lasa fir de praf in urma, tot felul de aspiratoare performante si personal calificat care stie de unde sa inceapa si unde sa termine iar la final sa-ti lase casa luna. 
Pentru cei din Bucuresti, recomand Vertex Cleaning, au sediu in Sectorul 2 pe strada Rascoala 1907, dar ii puteti contacta si la telefon 0741.10.60.80 pentru detalii. Au servicii de curatenie apartamente, curatenie birouri, spatii comerciale si industriale si servicii de calcat haine.
Ideea e ca am apelat la profesionisti si am fost multumita. Eu m-am ocupat de interioarele dulapurilor iar ei mi-au facut totul luna. E bine si pentru cei mici, care si asa sunt sensibili, sa facem mai des astfel de "curatenii generale" cum le spun eu, caci oricat am fi de grijulii, nu avem intotdeauna timp pentru toate si te apuci de dulapuri, nu mai ai timp de sters paful, termini vasele de spalat si pus la locul lor dar nu mai ai timp de aspirat. De geamuri ce sa mai zic? Mai ales daca dau spre o zona intens circulata, trebuie spalate periodic. Avantajul e ca dupa o asemenea curatenie si intretinerea e mai usoara si astfel castigi timp pe ca il poti folosi cum vrei: poti sta mai multe ore la plimbare cu bebe, poti merge la un salon sau poti iesi la un suc cu prietenii. In plus nu mai gasesti scuze penibile atunci cand cineva se auto-invita pe la tine si stii ca nici nu ai aspirat, ai venit obosita de la serviciu, ai mai pregatit ceva de mancare si se mai vede si praful in vitrina.
Acum eu nu stiu daca soacra mi-a cautat prin sertare, la cum o stiu sigur nu isi baga nasul, insa mama sigur m-a verificat sa vada daca se poate declara mandra de fata pe care a crescut-o. 
Eu zic ca sunt mandre amandoua. 
Va invit pe la mine. 
Oricand!





Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...