marți, 12 august 2014

Ce imi RECOMANDATI?


Suntem diferiti dar totusi daca mie mi-e foarte bine undeva, in mod sigur se vor mai gasi cativa care sa aiba aceeasi parere. Si daca ar exista un loc unde sa povestesc unde mi-a fost bine, ce mi-a placut la un anumit restaurant, ce spatiu de joaca grozav am gasit de nu-l mai putean lua acasa pe cel mic, la ce clinica am fost si la sfarsit l-am strans in brate pe medic de bucurie ca nu am simtit durere in timpul procedurii, la ce teatre poti merge sau unde iti poti face un tatuaj, nu te-ar interesa?


Poate ca nu te intereseaza parerea mea, dar a celorlalti? A majoritatii? 

Un produs bun se recomanda si este recomandat. Vrei sa stii ce ti-as recomanda eu? Sau oricine altcineva?

Vrei sa stii unde mai merg tinerii din Bucuresti? Sau cei trecuti de prima tinerete?

Vrei sa iti scoti iubita la un restaurant select dar nu stii o locatie?

Intra pentru o clipa pe Recomandati.ro. In mod sigur clipa se va transforma in minute, iar minutele in solutii pentru tine.

Recomandati.ro este un site dedicat celor care merita sa fie cunoscuti de o comunitate de oameni interesata de produse si servicii de calitate dar si un ghid util pentru cei care isi pretuiesc timpul si banii si vor sa aleaga doar o data si sa mearga la fix.

Recomandati.ro este o platforma vizitata zilnic de mii de oameni care cauta produsele si serviciile noi de care au nevoie.

Cel mai important este faptul ca oameni ca mine si ca tine intra si isi spun parerea despre locurile in care au fost si astfel iti poti face si tu o parere. Daca 10 oameni spun ca ciorba e delicioasa si antricotul divin la un anumit restaurant, intru macar de curiozitate chiar daca am decis sa devin vegetariana (prin absurd). Las vegetarismul pe luna viitoare... dar si daca sunt dezamagita... vai si-amar de tastatura si ii voi informa si pe altii ca tot mai buna e salata.

Poti sa alegi din mai multe categorii:


sau poti cauta un eveniment:


Dar poti afla si unde ti se ofera o lalea de 8 Martie, asta daca te intereseaza ;).


Asa ca eu iti recomand sa vizitezi Recomandati.ro. Tu ce imi recomanzi?

Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...