duminică, 6 aprilie 2014

Bijuteria potrivita pentru o seara de primavara


Exista acum o moda cu bijuteriile handmade care a inceput sa prinda din ce in ce mai mult. Problema e ca trebuie sa fii si talentat sa poti realiza asa ceva, iti trebuie ceva imaginatie si indemanare. Materie prima gasesti pe site-urile de specialitate, insa daca nu ai ceea ce trebuie pentru a crea aceste minunatii, si anume talent si indemanare, mai bine lasi pe altii care se pricep.

Am vizitat mai multe site-uri cu astfel de produse, insa pe Regal Gold am gasit produse cu adevarat deosebite.



Produsele sunt handmade, importate din Israel, unice din punct de vedere al design-ului iar raportul calitate pret este excelent.

Multitudinea de produse este atent impartita in categorii pentru toti cumparatorii. In fiecare zi gasim Oferta Zilei cand produsele pot fi achizitionate la preturi reduse, de obicei aplicandu-se reduceri substantiale care pot ajunge si la 50 %. 

Mie mi-au atras atentia o pereche de cercei din argint cu onix care celebreaza pasiunea, iubirea si sensibilitatea feminina, lucrati manual de bijutierii israelieni. Sunt perfecti pentru doamnele si domnisoarele ce indragesc sa fie mereu rafinate, cochete, rasfatate sau romantice. O bijuterie de zi cu zi ce redefineste stralucirea inconfundabila a opalului.



Bijuteriile vintage mi-au atras si ele atentia, si in special un set cercei cu surub si bratara cu Swarowski care datorita culorilor pe care le are ar fi usor de asortat la orice tinuta. In plus ador seturile pentru ca pot fi purtate impreuna pentru un plus de efect, dar si separat atunci cand dorim sa atragem atentia numai asupra unei parti a corpului.



Tot aici puteti gasi si bijuterii cu pietre semipretioase, realizate din argint, cu granat, lapis sau cuartz roz.


Insa cel mai mult m-au atras talismanele pentru zodii si faptul ca exista informatii pentru fiecare zodie in parte. Am intrat de multe ori in magazine si doream sa cumpar un produs de acest gen, care sa mi se potriveasca si pe care sa-l pot considera talismanul meu insa nu am primit informatiile pe care le solicitam despre piatra care s-ar potrivi zodiei mele. De aici am aflat ca pentru berbeci de exemplu, talismanul norocos poate fi diamantul, aventurinul sau jaspul.

In cazul in care nu stiati, aventurinul mareste capacitatile mentale, perceptia, creativitatea, independenta, spiritul conducator, talentele creatoare, motivatia, curajul, decizia, calitatile de lider, vointa, actiunea, imaginatia, scade frica, depresia, anxietatea, indecizia, emotivitatea, absorbtia energiei purtatorului de catre o alta persoana, fiind un puternic scut energetic. Aduce echilibru, pace, inspiratie, energie, prosperitate, succes, noroc, bani la jocuri de noroc. Poata ajuta in luarea deciziilor in momente critice, in momentele de tranzitie in cariera. Ajuta la exprimarea mai simpla a emotiilor.

Ca talisman, asigura fericirea, linistea, prospetimea si o minte sanatoasa. 


Eu zic ca ar trebui sa le faceti o vizita celor de la Regal Gold si sa cautati bijuteria potrivita pentru voi. Cine stie, poate talismanul norocos va aduce dragostea cea mult asteptata, casa mult visata sau vacanta binemeritata!


Comentarii
0 Comentarii
Comentarii Facebook de Tricks Tips Tutorials

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentarii

Comment Box is loading comments...